Foto saya
Matlamat kehidupan adalah suatu usaha yang jitu berpandukn Al-Quran dan As Sunnah bagi mengembalikan martabat agama yang bertunjangkan keimanan kepada Allah..dan untuk beragama, rukun agama memainkan peranan sebagai panduan menuju ke jalan yang diredhai Allah terutamanya melalui sunnah-sunnah yang dianjurkan junjungan besar kita, Nabi Muhammad S.A.W.

Klik iklan di sini

Khamis, Julai 08, 2010

Sang Penyair Kesepian

Inilah aku
sang penyair yang kesepian
langit kelam
bercucuran hujan
seiring cucurnya air mataku

Inilah aku
sang penyair yang kesepian
dinginnya malam
menyaluti tubuh kecilku
menggigil
kala seeorang diri

Inilah aku
sang penyair yang kesepian
bundar mataku
mencari seorang teman
meluah rasa yang terbuku
di benak hatiku

Inilah aku
sang penyair yang kesepian
terasa lelah menongkah alam
namun belum lagi putus asa
moga Tuhan membantuku
permudah kehidupanku

Inilah aku
sang penyair yang kesepian

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
How would you like to get $10 free? Nothing to buy! Visit GeoString.com