Foto saya
Matlamat kehidupan adalah suatu usaha yang jitu berpandukn Al-Quran dan As Sunnah bagi mengembalikan martabat agama yang bertunjangkan keimanan kepada Allah..dan untuk beragama, rukun agama memainkan peranan sebagai panduan menuju ke jalan yang diredhai Allah terutamanya melalui sunnah-sunnah yang dianjurkan junjungan besar kita, Nabi Muhammad S.A.W.

Klik iklan di sini

Jumaat, Ogos 13, 2010

Aku Ini Siapa?

Aku adalah aku…

Kamu adalah kamu…

Mereka adalah mereka!!!

Aku adalah kamu…

Kamu adalah mereka…

Mereka adalah aku..?

Aku Bukanlah Aku..

Kamu bukanlah kamu…

Mereka bukanlah mereka!!!

Aku bukanlah kamu…

Kamu bukanlah mereka..

Mereka bukanlah aku..?

Lalu Aku Ini..siapa?

Kamu itu ..siapa?

Mereka itu..?

3 ulasan:

MS.JENDOOLAH berkata...

pening. yang pasti aku bukan kamu!

uj berkata...

aku, kamu, dia, mereka dan kita adalah hambaNya yang esa...:-)

lama benar tak dengar khabar berita... semoga sihat sentiasa ok...

salam ukhuwwah di awal ramadhan...

Muhammad Nazrin berkata...

salam cik Atie..

pening ye membaca??hehe..

salam uncle joe..

lama sy x update blog ni sbb fokus pd yg lebih utama..selain kumpul isi baru..

salam ukhuwah juga dari saya..salam ramadhan.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
How would you like to get $10 free? Nothing to buy! Visit GeoString.com