Foto saya
Matlamat kehidupan adalah suatu usaha yang jitu berpandukn Al-Quran dan As Sunnah bagi mengembalikan martabat agama yang bertunjangkan keimanan kepada Allah..dan untuk beragama, rukun agama memainkan peranan sebagai panduan menuju ke jalan yang diredhai Allah terutamanya melalui sunnah-sunnah yang dianjurkan junjungan besar kita, Nabi Muhammad S.A.W.

Klik iklan di sini

Isnin, April 18, 2011

Kala Aku Mencari-Mu

aku merasa dingin

aku rindu

dan ketika aku tahu aku selalu mencintai-Mu,

aku sedar aku yang memerlukan-Mu

aku ingin memeluk cinta itu

cinta-Mu yang sempurna, yang abadi yang sejati.

ketika aku mencari-Mu, Tuhan

aku tahu aku memerlukan-Mu

aku terlalu mencintai-Mu untuk berpaling

aku takut kehilangan-Mu meskipun aku tahu

Kau tidak pernah meninggalkanku.

Tuhan

ketika aku mencari-Mu

aku damai

aku tenang

aku bahagia memeluk-Mu.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
How would you like to get $10 free? Nothing to buy! Visit GeoString.com