Foto saya
Matlamat kehidupan adalah suatu usaha yang jitu berpandukn Al-Quran dan As Sunnah bagi mengembalikan martabat agama yang bertunjangkan keimanan kepada Allah..dan untuk beragama, rukun agama memainkan peranan sebagai panduan menuju ke jalan yang diredhai Allah terutamanya melalui sunnah-sunnah yang dianjurkan junjungan besar kita, Nabi Muhammad S.A.W.

Klik iklan di sini

Selasa, April 05, 2011

Rindu Sang Musafir

Setiap malam yang kulalui
Dan setiap bulan yang kusapa
Terasa semu di depan mata
Dan mudah sirna ketika mentari tiba

Rasa takut dalam diri selalu menyelimuti
Akan ketakutan di pagi hari
Rasa sedih dalam hati selalu menghantui
Akan kesedihan di malam hari

Ombak yang menyapu seakan sia-sia
Menghapus semua khayalku

Dua pemimpin yang aku punya
Terasa bersanding di pundakku
Dua bunga yang kusapa
Menjadi beban khayalku

Aku ingin menjadi orang nombor satu
Namun semua sirna kerana kebodohanku

Aku sedar bahawa aku salah
Dan aku juga sedar
Bahawa aku bukan mereka
Dan mereka bukan aku

Malamku jangan kau bersedih
Pagiku jangan kau menangis
Siangku jangankau mengeluh
Petangku jangan kau meredup
Semua harapanku masih tergantung pada keindahanmu

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
How would you like to get $10 free? Nothing to buy! Visit GeoString.com